SOCIAL MEDIA

Der er mere og mere omtale i at markedsføre sig på de sociale medier i dag. Derfor har flere også flyttet deres reklamefilm og profilvideoer fra TV’et til internettet - og her kan jeg være behjælpelig. For det er vigtigt at have både en tydelig profil og unikt materiale, så du fanger opmærksomheden hos kunderne, inden de når at scrolle videre. Her har jeg stor erfaring i at producere og tilpasse billedmateriale til platformene og kan hjælpe med at lave en strategi for de sociale medier.

Kvalitet sælger

Ligesom det er vigtigt at producere en masse materiale til de sociale medier selv, er det er min klare erfaring, at kvalitet skiller sig ud - og her kan jeg med professionelt materiale være med til at supplere jeres profil og markedsføring på de sociale medier.
Sammen kan vi lave en strategi for, hvad jeg specifikt kan byde ind med hos dig for at skabe en merværdi til din profil på de sociale medier.

CASES

Stacks Image 60171

Liv på kanten af Danmark

Sydthy Puls er et projekt, som skal tiltrække flere folk til Sydthy og vise, at de har et spændende foreningsliv. Projektet fik støtte fra Trygfonden og i den forbindelse blev jeg hyret ind til at producere fire korte film, der skulle profilere foreningslivet. Hele projektet fik sin egen hjemmeside - og filmene blev delt på de sociale medier, hvor flere af dem gik viralt.

Sydthy Puls

Stacks Image 60173

Boxen 5 år

Normalt markedsfører MCH og Boxen ikke sig selv men lader i stedet bookerne stå for at trække tilskuere til arrangementerne.
Men i forbindelse med Boxens fem års fødselsdag ønskede de at lave en film, der skulle styrke deres profil og vise den store diversitet og glæde ved de mange forskellige arrangementer der afholdes i Boxen.
Det hele blev filmet til deres 5 års fødselsdagsarrangement, hvor flere forskellige kunstnere skabte en fest i Boxen.

MCH

Stacks Image 60175

Vandhunden Hugo

Jeg har produceret flere film til de sociale medier for Jesperhus. Her har jeg taget en fast og kendt del af Jesperhus, deres maskot Hugo, og tænkt ham ind i en kort historiefortælling til en film. En film, som er en del af Jesperhus’ strategi på de sociale medier og dermed målrettet børn og mødre, da det i mange tilfælde er dem, som præger hvor turen går hen på ferie. Filmene har fået stor opmærksomhed på de sociale medier og sidenhen er det blevet muligt for familier selv at melde sig til som tv-familie, så de kan indgå i filmene. Det har været med til at skabe et ekstra bindeled mellem kunderne og Jesperhus.

Jesperhus

Stacks Image 60177

Wonderful Days

Wonderful Days er en festival arrangeret af KFUM og KFUK. Her leverede jeg dagligt film, som skulle vise stemningen og festivallivet. Afslutningsvis producerede jeg en afrundende film om hele festivalen, som blev sendt ud samme dag festivalen var slut. Filmen blev et tydeligt bevis på, hvordan det at være hurtigt ude efter et arrangement, er vigtigt på de sociale medier. Mere end 17.000 har allerede set filmen som er delt over 100 gange, hvilket må siges at være mere end godkendt for en film om en festival med 1.000 deltagere. Samtidigt viser produktionen, at jeg kan levere et færdigt produkt på dagen af et arrangement, hvis der er behov for det.

KFUM og KFUK i Danmark

@import((standard))
dBA MEDIA Sofievej 6 DK-7400 Herning - T: 9716 1606 M: 4019 1606